Sunday, October 25, 2009

Review

Semalam,for the zillionth time saya tengok cerita 13 going 30.Masih saya ingat kali pertama tengok cerita ni dengan Zehan waktu 1st year dulu.Rent CDs setiap hujung minggu,4 CDs untuk 1.5JD.Sorang 75qirsh.Kali pertama tengok,masing-masing jatuh cinta dengan cerita ni.Sampaikan boleh nak pinjam kali ke 2.Sekarang ni memandangkan cerita ni ada suami saya simpan dalam EHD,semalam tiba-tiba teringat nak tengok.

Lagu-lagu lama yang jadi soundtrack untuk filem ni memang menarik hati.









nota kaki: Mohd Amir seribu kali lagi gorgeous dari Mark Rufallo.Because he's the one.And er,he really is gorgeous!U are,darling. =)

3 comments:

innani-HiDaYaH said...

xde2...(bakal) suami sy lagi gorgeous.. haha..kiddin2

mishimoshi said...

haha,ari tu mimier pun tengok citer tu
tak bOsan ulang byk kali best tau..
aaaa.nini yg prOmOte kan best.

haha.sOkong kOmen di atas, bakal suami saya pun hensem.
tp mark tu so sweet dlm citer tu.

p/s : sya nini jiwang2. i like it.

adrenida said...

dayah : haha tu pendapat peribadi lah.ang ni pun.. hihi

mimi: mimi pon geng dengan dayah.mestila suami sendiri mengatasi orang lain kan.ala kadang-kadang jiwang,mimi.kita kan kawan mesti mimi tahu hihi