Monday, June 8, 2009

Panas Petang

Assalamualaikum..

alhamdulillah harini selesai lagi satu paper.5 lagi menanti.
Mujur juga ada gap 2 hari setengah, dapatla saya 'asak' mana-mana subjek lain sebelum saya mula study untuk paper Khamis akan datang,Internal Medicine.

Tiada apa yang baru untuk dikongsi,saya kira.
Musim panas kali ini tiada bezanya dengan tahun-tahun yang lalu.
Cuma,kedatangan summer sem tidak berapa saya tunggu,tidak seperti tahun-tahun yang lalu.
Yalah, sebelum ni asyik balik bercuti penghujung tahun.Namun tahun ni lain pula, saya habiskan cuti di Jordan sahaja menemani suami yang pendek cutinya sebelum memasuki sesi klinikal bermula September depan.

Tak banyak yang saya nak cerita hari ni.Panas petang membantutkan fikiran saya untuk terus menulis.Mungkin lebih tepat jika saya buat benda yang menguntungkan.Insya Allah moga usaha kita semua membuahkan hasil dengan keizinan-Nya.Amin

0 comments: