Friday, October 21, 2011

Baru

Assalamualaikum wbt..


2bulan tak berupdate, sejak dari kepulangan abang amir ke Malaysia, hinggalah hari ini beliau pulang semula ke Jordan menghabiskan pengajian yang berbaki. Sibuk babysit agaknya saya ni hehe. Semoga perjalanan beliau diberkati Allah, dan dipermudahkan segala urusan.

2 bulan, banyak yang berlaku. Minggu depan masuk 24th weeks umur junior,alhamdulillah. Mummy got posted to Klinik Kesihatan Kangar, alhamdulillah, hanya 10 minit dari rumah. Dah 3 minggu bekerja, dan isnin depan masuk minggu ke 4 alhamdulillah. Segala puji bagi Allah atas kurniaan-Nya.

Kesedihan disebabkan kepulangan abang Amir ke Jordan memang sangat terasa sekarang, maklumlah baru saja berlepas sebentar tadi. Biasalah, segalanya ambil masa. Saya doakan semoga beliau juga kuat dengan perpisahan sementara ini. Semoga segalanya dalam redha Allah.

Seronok bercuti sejak kepulangan suami ke Malaysia tempoh hari,alhamdulillah. Pulang ke kampung berhari raya, jalan-jalan makan angin berdua dan macam-macam lagi. Dalam keseronokkan bercuti, tiba-tiba sampai surat induksi. Bukanlah saya tak suka berkerja, namun dalam keadaan suami yang bercuti dan pada masa yang sama saya bekerja, memang satu perasaan yang berat. Sedih, rasa tak cukup perhatian yg dapat saya berikan. Namun peluang 3 minggu dihantar ke kerja, waktu lunch makan bersama, dan pulang dijemput setiap hari memang sangat saya hargai.

Empty spot for 8 months.. eh lupa pulak, junior's coming in 3++months! Semoga Allah permudahkan segalanya..

0 comments: