Thursday, August 18, 2011

Cerita baru

Assalamualaikum..


Alhamdulillah, kita dah berada di 19 Ramadhan. Besok bermula fasa 10 terakhir di madrasah ini. Amalan kita makin bertambah atau tidak? Persoalan yang hanya diri sendiri mampu terjawab. Semoga segala amalan kita diterima Allah. Insya Allah.

Seminggu tidak berupdate. Alhamdulillah saya sihat. Sepanjang minggu ni agak sibuk ke hulu ke hilir dengan beberapa urusan. Alhamdulillah urusan medical check up, akuan sumpah dan registration kwsp dan selesai. Siap daftar mengundi di tempat yang sama. Seterusnya urusan ke beberapa bank yg perlu saya selesaikan, seperti kemaskini akaun dan sebagainya. 2 kali juga minggu ni pergi berurusan di Alor Star,menguruskan hadiah baru,rezeki dari Allah.Alhamdulillah, trima kaseh kpd abah yang menghadiahkan. Tak mampu saya beralah utk tidak menerima.

Hari ini suami bakal bertolak dari Jordan ke Malaysia, transit selama 6 jam di Abu Dhabi. Insya Allah besok bakal sampai di Malaysia. Rasa segan pula bila memikirkan saat nak bertemu bila dah lama tak berjumpa hehe. Ini fatrah paling lama setakat ni kami berjauhan. Ini hanya latihan, selepas ini wallahua'lam, mungkin 8 bulan baru berjumpa. Saya sudah bersedia. Semoga Allah beri kekuatan insya Allah.

Semoga Allah berkati segala rezeki yang dikurniakan ini. Amin ya Rabb..

1 comments:

Mirae said...

ninini..wahh..mimi tak settle lg seme tu...
akuan sumpah iAllah this week same with medical check up
kene booking booking tau kat ganu..
mimi nk update blog..tp takde mase betol betol..
wahhh hadiah ape tu parent nini bagi?
tumpang gembira...Allah permudahkan urusan nini dan keluarga...
hugs dari jauh