Thursday, June 23, 2011

Quick update

Assalamualaikum..


Dah lama sungguh tak update blog walaupun dah hampir 4 minggu habis final exam. Dah keluar result pun. Alhamdulillah I've passed! I'm officially a dentist alhamdulillah. Segalanya daripada Allah. Tanpa kekuatan dari-Nya, sudah tentu takkan sampai ke hari ini. 5 tahun sungguh berlalu dengan sangat cepat. Lusa insya Allah konvo untuk Faculty of Dentistry. Will update with pictures later, insya Allah.

Another good news, alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah, selepas 3 tahun mahligai cinta dibina, akhirnya bakal menyambut orang baru dalam keluarga kecil kami. Alhamdulillah, baby sekarang dah nak masuk 7 minggu. Doakan kami sentiasa sihat dan dipermudahkan segala urusan oleh Allah, insya Allah.

2 minggu lagi bakal pulang ke Malaysia. Sedih nak meninggalkan suami yg dah mula tahun akhir di sini. Namun insya Allah, pengorbanan ini akan membuahkan hasil yang terbaik di masa hadapan. Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian, kan?

Insya Allah update lebih panjang di hari lain. Sebetulnya kami baru pulang dari bercuti. Namun dengan mabuk dan alahan yang saya alami, ada 2 3 hari yang dibazirkan,hanya duduk di dalam hotel. Alhamdulillah rasa loya berkurangan bila sampai di rumah sendiri. Semoga saya diberi kekuatan oleh Allah dalam tempoh hamil ini,insya Allah...