Sunday, October 31, 2010

Sejuk


Abang Amir nampak letih, banyak berusaha =)
Moga Allah lipat gandakan pahala dan ganjarkan kejayaan yang terbaik buat suami saya.. insya Allah.

Naik tahun 5, saya nampak suami lebih banyak berusaha dari biasa. Tidaklah bermaksud sebelum ni beliau hanya sambil lewa, cuma kedatangan semester baru tahun baru ni banyak merubah beliau, tiada lagi masa senggang yang diguna untuk bersenang lenang.Bila mana menghadap skrin , ternyata hanya membaca slides dan benda ilmiah yang lain.Mungkin kerana minor rotations yang tak henti , exam selang 2 minggu. Malu pula, saya yang dah tahun akhir pun setiap malam nak habiskan satu atau dua lecture agak lambat. Alhamdulillah, mujur ada dia sebagai contoh yang baik , mudah-mudahan cukup untuk membuatkan saya malu untuk membuang masa.

Setiap hari pulang dari sekolah, makan pun dah berkurang. Tak selera nampaknya sekarang. Tapi tetap juga saya masak, sekurang-kurangnya dapat salurkan kasih sayang melalui masakan. Sehari sekali saja perlu masak, insya Allah bukan satu beban.

Minggu depan, exam lagi untuk suami. Insya Allah hujung November giliran saya pula ujian pertengahan semester. Moga Allah permudahkan langkah kami sebaik-baik kemudahan, dan mengganjari kami sebaik-baik kejayaan. Insya Allah..

1 comments:

adrenida said...

hensemnyer.....suami sape????hahahaaaaa