Friday, June 18, 2010

Thank God it's Holiday

Alhamdulillah..

Sebulan exam, 11 paper sudah tamat. Alhamdulillah,dah mampu menghela nafas lega. Bismillahi 'alaikatawakkalna.. 8 daripada 10 subjek dah keluar markahnya.. syukur ke atas nikmat yang Allah berikan..alhamdulillah..

Kiranya kali ni cuti 2 minggu, sebelum mulanya summer sem, sebelum pulang ke Malaysia.Macam biasa,bakal diisi dengan menjadi full-time housewife seperti biasa. Seperti yang dikatakan dalam entry-entry yang sebelumnya, cuti saya yang tak bertembung dengan cuti suami membuatkan keadaan agak susah untuk kami plan ke mana-mana. Tak apalah, ada rezeki kami ada menunggu nanti insya Allah..

Memikirkan kembali, kasihan sangat pada suami, kelas yang berterusan tanpa cuti dari Disember 2009 ditambah dengan dugaan hari-hari klinikal yang dilalui.Inilah harga yang perlu dibayar untuk menjadi seorang yang berjaya. Tak mengapalah, Allah bagi kesusahan dulu untuk kesenangan kemudian, insya Allah. Lagipun summer sem medic 4th year sangat pendek, dengan satu subjek saja untuk kelasnya. Cuti pun start awal, jauh lebih awal dari kami..

OK nanti sambung lagi, insya Allah..

0 comments: