Sunday, May 9, 2010

Jalan Berliku


Assalamualaikum..
Alhamdulillah harini balik awal daripada biasa.Dah lama sebenarnya tak merasa.Alhamdulillah.. sempat makan dan jalan-jalan dengan kawan-kawan lagi.Balik di rumah dengan harapan abang Amir dah sampai.Bila buka saja pintu,tengok tiada kunci tersangkut di tempat kunci,hampa seketika.Belum balik lagi rupanya dia.Tak apalah,sempatla saya masak dulu sementara menunggu Amir balik.
Minggu ni insya Allah minggu terakhir klinik.Besok by hook or by crook kenala juga buat scaling test.Moga Allah permudahkan saya dan kawan-kawan yang masih belum dapat buat scaling test di klinik perio.Perancangan nya,nak jadikan Amir patient untuk scaling test besok,tapi kalau Mr.White tu ada kelas,tak jadilah maknanya,ditambah pula dengan keadaannya yang tak berapa sihat.


Khamis ni ada final quiz untuk Oral Medicine.Belum habis khatam lagi 3 material yang masuk untuk kuiz kali ini.Walaupun setiap satu chapter untuk kuiz kali ni banyak,tapi saya akui lebih kepada salah diri sendiri.Lambat bergerak dari satu tajuk ke tajuk yang lain.Banyak distractions sangat. Sebenarnya setiap masa pun banyak benda yang menggangu, tapi apa yang penting???? bukan kerjasama! tapi azam dan kemahuan.



Mulanya nak cerita pasal dinner anniversary minggu lepas.Tapi gambar-gambar pulak masih belum boleh transfer.Insya Allah lain kali. ..

Jumpa lagi....






0 comments: